Timmerhuset har idag mineralull, 50 mm, säkert sen 70-talet.
När vi byter fasad vill vi byta till något mer passande isoleringsmaterial, typ Hunton eller iCell, 70 mm.
Har ni tips på vad man ska ha för vindspärr, specifikt produktförslag till och med?