8 517 läst ·
3 svar
9k läst
3 svar
Byggställning från K-rauta
Var inne på K-rauta för ett par veckor sedan och såg i all hast att de hade byggnadsställningar i sitt sortiment. Har inte haft vägarna förbi där ännu och undrar om någon har koll på vad de kostar där och vad arbetshöjden är på dem.
// Snozzi
// Snozzi
prova www.k-rauta.se de anger sina priser på webben nu
Slå även en lov in på Bauhaus och kolla in deras arbetsplattform.
Den kanske inte är den bästa, men den är betydligt billigare än på K-Rauta.
Har en själv och är nöjd med den för det priset (1495 om jag inte minns fel).
Den har inga bra hjul, men den är så lätt att man enkelt lyfter den och ställer den där den ska vara för tillfället...
Den kanske inte är den bästa, men den är betydligt billigare än på K-Rauta.
Har en själv och är nöjd med den för det priset (1495 om jag inte minns fel).
Den har inga bra hjul, men den är så lätt att man enkelt lyfter den och ställer den där den ska vara för tillfället...
Klicka här för att svara