>:(
Det verkar som Du får göra en jämförelse själv, nog så svårt tror jag.

Gå in under Hus Expo och titta på alla husfabrikanter och skaffa material till detta gedigna arbete...
Köpte själv en byggsats med stomresning och det blev inte som jag tänkt mig, se tråden
'Sverige Stugan, bra eller dålig?
:(
Helena med den fortfarande fuktiga
Sverige Stugan
 
sas skrev:
Hej
Jag har planer på att bygga hus och undrar om någon har gjort en gämförelse mellan hustillverkarnas olika byggsatser.
Skulle helst villja ha det stommrest,men det kanske finns en del pengar att tjäna in där också.
Det är många som har gjort arbetet att leta och be om offerter och jämföra.
Använd "search" möjligheten och läs, det finns otroligt mycket nyttigt här på forumet. Både priser och erfarenhet.

Lycka till!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.