Hej!
Finns det ngn här som har haft att göra respektive anlitat eller jobbat som Byggarbetsmiljösamordnare Planering och Projektering BAS-P och Byggarbetsmiljösamordnare Utförande, BAS-U?
Vilka erfarenheter har ni som har jobbat som byggmiljösamordnare?