Hej!

Finns det ngn här som har haft att göra respektive anlitat eller jobbat som Byggarbetsmiljösamordnare Planering och Projektering BAS-P och Byggarbetsmiljösamordnare Utförande, BAS-U?

Vilka erfarenheter har ni som har jobbat som byggmiljösamordnare?
 
Ni som är/var byggherrar, hur gjorde ni? Det var väl företagen som ni anlitade som hade en godkänd byggnadsmiljösamordnare? Eller finns det ngn här som har anlitat en byggnadsmiljösamordnare själv? Berätta gärna!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.