L Lambomannen #1 Medlem · Östergötland · 53 inlägg 19 aug 2008 09:23 Lambomannen Medlem Östergötland 53 inlägg 19 aug 2008 09:23 #1 Hej! Jag har i forumet läst att det går att pruta på lån men hur är det med byggnadskreditiv? Går det också att pruta på det? Det verkar svårare att pruta i dessa tider.....?
Hej! Jag har i forumet läst att det går att pruta på lån men hur är det med byggnadskreditiv? Går det också att pruta på det? Det verkar svårare att pruta i dessa tider.....?
M m_ronnmark #2 Medlem · Västra Götalandslän · 33 inlägg 19 aug 2008 22:03 m_ronnmark Medlem Västra Götalandslän 33 inlägg 19 aug 2008 22:03 #2 Lambomannen skrev: Hej! Jag har i forumet läst att det går att pruta på lån men hur är det med byggnadskreditiv? Går det också att pruta på det? Det verkar svårare att pruta i dessa tider.....? pruta på räntamenar du?? ja det går..men oftast har man inte kreditivet så länge eftersomn räntan på det är oftast högre än annat bolån..
Lambomannen skrev: Hej! Jag har i forumet läst att det går att pruta på lån men hur är det med byggnadskreditiv? Går det också att pruta på det? Det verkar svårare att pruta i dessa tider.....? pruta på räntamenar du?? ja det går..men oftast har man inte kreditivet så länge eftersomn räntan på det är oftast högre än annat bolån..