Hej!

Jag har i forumet läst att det går att pruta på lån men hur är det med byggnadskreditiv?
Går det också att pruta på det?

Det verkar svårare att pruta i dessa tider.....?
 
Lambomannen skrev:
Hej!

Jag har i forumet läst att det går att pruta på lån men hur är det med byggnadskreditiv?
Går det också att pruta på det?

Det verkar svårare att pruta i dessa tider.....?
pruta på räntamenar du?? ja det går..men oftast har man inte kreditivet så länge eftersomn räntan på det är oftast högre än annat bolån..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.