Hej, är det någon/några som nyligen tagit byggkredit och börjat bygga hus nu när räntorna är förmånliga och vad har ni då fått för ränta (och hur stort lånebelopp) och vid vilken bank?
Ligger i byggtankar, och skulle vilja ha lite pelj på detta innan man ev traskar till banken och sätter sig och förhandlar.