Hej, är det någon/några som nyligen tagit byggkredit och börjat bygga hus nu när räntorna är förmånliga och vad har ni då fått för ränta (och hur stort lånebelopp) och vid vilken bank?

Ligger i byggtankar, och skulle vilja ha lite pelj på detta innan man ev traskar till banken och sätter sig och förhandlar.
 
På Nordea har vi fått 1.8% på en 3.2 miljoners kredit.
 
Har 2,09 på föreningssparbanken detta är dock bara 170 000 (Tomtköp)
 
  • Gilla
Nygge72
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.