2 713 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Byggmaterial över, annons på tex blocket?
Ja, ni som bygger lär ju precis som vi få massa grejer över allt eftersom.
Man får ju inte annonsera här på forumet tyvärr, men jag tänkte kolla med er vart ni annonserar ut grejerna, och om ni får nåt sålt?
Jag lär väl inte sätta ut nån annons redan nu eftersom man kommer få mer saker över, men det kan vara kul att veta om det ens är någon ide´ att slänga ut en annons när det väl lider...
Man får ju inte annonsera här på forumet tyvärr, men jag tänkte kolla med er vart ni annonserar ut grejerna, och om ni får nåt sålt?
Jag lär väl inte sätta ut nån annons redan nu eftersom man kommer få mer saker över, men det kan vara kul att veta om det ens är någon ide´ att slänga ut en annons när det väl lider...
Blocket är klockrent för att sälja byggmaterial. Vi har ofta köpt in en massa extra ytmaterial från Polen som vi sålt på Blocket. Det kanske till och med finns några här på forumet som köpt designhandfat, svart klinker eller vitt kakel av oss de senaste två åren. ;D
Bra sätt att finansiera frakten på.
Vid flytt kan man också ha utrensning på allt man inte orkar ta med sig. Otroligt populärt.
Så kräng på bara!
mvh
David
Vid flytt kan man också ha utrensning på allt man inte orkar ta med sig. Otroligt populärt.
Så kräng på bara!
mvh
David
Har du några annonser ute för tillfället?David skrev:Blocket är klockrent för att sälja byggmaterial. Vi har ofta köpt in en massa extra ytmaterial från Polen som vi sålt på Blocket. Det kanske till och med finns några här på forumet som köpt designhandfat, svart klinker eller vitt kakel av oss de senaste två åren. ;D
Så kräng på bara!
mvh
David
Man måste ju kolla om de är nåt man behöver
Klicka här för att svara