Vi har precis skickat in om bygglov på ett th. Fick att vi skulle komplettera med en nybyggnadskarta som vi precis fått, på den ska man ju rita in huset och lednigar??! Huset förstår jag men ledningar är det husfirman som fixar det?
Sen var det också nåt med befintliga och förslagna marklinjer på fasadritning?? Nån som vet vad det är?
Ska ta och ringa th imorgon och se om man får några svar. Men nån här kanske vet också.