Håller på och fyller i bygglovsansökan.
Det avser en tillbyggnad av ett uterum som kommer sitta ihop med mitt förråd/carport.

På ansökan ska jag skriva i vilken typ av åtgärd samt specificera vad, inget konstigt.
Efter den kommer en ruta med objekt. Vad vill de att man ska fylla i här tro? ens befintliga byggnad eller vad man skall bygga?

Högst upp på sida två.
 
Som jag förstår det, det du söker bygglov för.
 
ok, då bockar jag i "annat" och specificerar en gång till..
Kände mest att ett uterum känns vanligare än många av de andra punkterna ;)
 
Jag tar nog tillbaka det där. Åtgärd vad du vill göra. Objekt vad du vill göra det på.

Det var otydligt det där
 
ringer nog kommunen imorgon, hehe!
Tack ändå
 
Det gör du nog rätt i. Lycka till med bygglovet!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.