HOBBY ARCHITECT
P pmd skrev:
Menar du att de skulle behålla eternitplattorna? I så fall borde de nog rengöras och kanske fanns det en och annan som behövde bytas ut. Ingen av åtgärderna låter så trevlig att syssla med.
Kan man inte lägga nån modern version som ser likadan ut?

• Gilla
Mce1978
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
Bra att vardagsrum och kök hänger ihop tycker jag.

P
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Kan man inte lägga nån modern version som ser likadan ut?
Kanske det, men det blir nog rätt mycket dyrare än att lägga ett enkelt plåttak.

Har åkt förbi det där huset otaliga gånger även om det var några år sedan sist nu, och även varit inne på loppisen. Det måste varit minst 20 år sen. Drivor med skräp redan då.

Ett jätteprojekt verkligen men jag tror samtidigt de ska vara lite glada över att det tagit så lång tid. Planlösningen har värkt fram ordentligt och är så mycket bättre än de tidigare varianterna!

Ska ta den vägen nästa gång jag är på ön och hälsar på.

Kul med ett avsnitt och ett bygge som inte går så vansinnigt mycket precis som man tänkt sig. Får mig att minnas de första säsongerna när någon använde en hjullastare för att stötta upp stommen och en del skilsmässor under byggets gång. Många projekt under de senare säsongerna har känts så otroligt välplanerade och kanske rent av smygreklam för någon som är arkitekt eller inredare. Min fru brukar upplysa mig om att hon redan följt en del av dessa byggen i husdrömmar redan på instagram. Man vill ju givetvis inte önska olycka och problem för någon byggherre men samtidigt är ett Tv-program underhållning och det blir mer underhållande när det uppstår utmaningar.

• Gilla
Brotorpet och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.