Måste man ha bygglov för vindskydd?
 
I det militära byggde vi det ett antal gånger.....utan lov ;)

1,80 högt borde gå bra!
 
1,8m högt och max 3m ut från fasad.
 
Hahahha, ja det var ju ett bra svar! Bara tänkte, jag menar man kan ju alltid använda sig av vindskyd för att på det sättet skydda sig mot insyn...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.