Har nu fått godkänt bygglov. Gick smidigt 2 veckor., inget krångel än så länge. Nu till frågan vi bygger med oinredd ö-våning och i bygglovet står att när ö-våning ska inredas ska bygganmälan lämnas in. Är bygganmälan detsamma som bygglov och får vi isåfall betala för ett nytt tillstånd

? Brukar det vara samma pris för alla bygglov tex nybyggnad , altan ,ö-våning mm eller finns det olika prislistor beroende på vad man ska bygga?