Hej,

jag bygger ett nytt hus och har möjligheten att dra ut nätverkskabel för att kunna ha övervakningskameror. Vad tror ni om placering? Se de röda pilarna på bilden. Är inne på t.ex. Dahua dome kamera som placeras under takfoten.

Med vänlig hälsning
Johan
 
  • Byggplan över ett hus med röda pilar som indikerar föreslagna platser för övervakningskameror.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.