Hej,
jag bygger ett nytt hus och har möjligheten att dra ut nätverkskabel för att kunna ha övervakningskameror. Vad tror ni om placering? Se de röda pilarna på bilden. Är inne på t.ex. Dahua dome kamera som placeras under takfoten.
Med vänlig hälsning
Johan