Vi köpte ett Gullringshus från 1986 och flyttade in i november 2018. Nu är det dags att bygga en altan och ett uterum. Altanen kommer att vara på ca 55 kvm och på altanen kommer uterummet att vara 22 kvm. Uterummet kommer från Willab garden och levereras vecka 23.
För att inte behöva ta upp hål i takfot för uterummet så har vi valt att gräva ur så vi kommer ner med altangolvet så att rummet får plats under takfoten.
Nu har arbetet rullat på i tre dagar och regelverket är på gång att bli klart. Nästa uppdatering kanske det finns trallvirke på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder