Hej!
Håller på med vårt projekt altan, tänkte dela med mig av detta under resans gång. To bee continued
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi köpte ett Gullringshus från 1986 och flyttade in i november 2018. Nu är det dags att bygga en altan och ett uterum. Altanen kommer att vara på ca 55 kvm och på altanen kommer uterummet att vara 22 kvm. Uterummet kommer från Willab garden och levereras vecka 23.
För att inte behöva ta upp hål i takfot för uterummet så har vi valt att gräva ur så vi kommer ner med altangolvet så att rummet får plats under takfoten.
Nu har arbetet rullat på i tre dagar och regelverket är på gång att bli klart. Nästa uppdatering kanske det finns trallvirke på.
Husets sida där gräsmarken ska omvandlas till en altan med uterum, ingen byggstruktur synlig än.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Uppgrävd mark för altanbygge nära ett rött hus med vita knutar och skog i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grävplats utomhus med uppriven mark och jordhögar inför konstruktion av altan och uterum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Regelverk till en altan under konstruktion intill ett rött hus med vita fönster, omgiven av natur.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Francken och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.