Tjena , det var ett tag sedan , men det känns som om tiden stått stilla sista tiden med vårat husbygge . Igår den 14/4 2008 så satte dom äntligen igång med att göra grunden , så nu kommer det väl att gå av bara farten . Björklidenhus håller sitt tidsschema , det är bara vi själva som tycker tiden står still . Men så är det väl när man är nyfiken och exalterad . Titta gärna in på våran blogg och följ bygget . http://villatrendig.blogspot.com

Vad roligt för er att vara igång med huset!!
Är själv intresserad av Villa frisk av Björklidenhus. Vet du på ett ungefär hur mycket dom tar för att inreda ovanvåningen?
Vilka tillval har ni gjort?

Tack , sorry att jag inte svarat tidigare , har lite mycket att stå i för tillfället . Vet inte riktigt vad dom tar för en komplett ovanvåning , kanske runt 400000 - 500000 kr . Jag skall inreda våran ovanvåning själva , därför vet jag inte riktigt . Vi har bytat ytterdörr , dörr till grovkök , skiftat lister inne i huset , uppdaterat vitvarupaketet en kategori , valt annat kakel och klinkers i badrummet ( helt ok priser ) bytat kran i köket , sen köket vet vi inte än , för att dom har bytat köksleverantör till Ballingslöv . Vi skall titta ut ett kök den 30/4 2008 .

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.