1 790 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Bygge av Björklidenhus
Tjena , det var ett tag sedan , men det känns som om tiden stått stilla sista tiden med vårat husbygge . Igår den 14/4 2008 så satte dom äntligen igång med att göra grunden , så nu kommer det väl att gå av bara farten . Björklidenhus håller sitt tidsschema , det är bara vi själva som tycker tiden står still . Men så är det väl när man är nyfiken och exalterad . Titta gärna in på våran blogg och följ bygget . http://villatrendig.blogspot.com
Tack , sorry att jag inte svarat tidigare , har lite mycket att stå i för tillfället . Vet inte riktigt vad dom tar för en komplett ovanvåning , kanske runt 400000 - 500000 kr . Jag skall inreda våran ovanvåning själva , därför vet jag inte riktigt . Vi har bytat ytterdörr , dörr till grovkök , skiftat lister inne i huset , uppdaterat vitvarupaketet en kategori , valt annat kakel och klinkers i badrummet ( helt ok priser ) bytat kran i köket , sen köket vet vi inte än , för att dom har bytat köksleverantör till Ballingslöv . Vi skall titta ut ett kök den 30/4 2008 .
Klicka här för att svara