42 231 läst ·
149 svar
42k läst
149 svar
Byggde badrummet själv på begränsad budget
Det går att läsa i en bok utan att ens ha gått gymnasiet, men oavsett om man gör det, läser på gymnasiet eller på universitet så får man inte koppla el hemma ändå.tommib skrev:
..Att koppla el på jobbet däremot går utmärkt. (om det finns egenkontrollprogram osv osv)
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Vi byggde förövrigt vårt badrum själva. Skulle våga mig på de flesta moment blev bättre än hantverkare. Förutom tiden det tog 
Alltså, alla som har en bättre hälft har den hårdaste av hårda kvalitetskontrollanter…
”Ska det verkligen sitta så?” ”Ska den där duken verkligen ha ett veck?” Eller ”Har fan hat du satt kaklet gubbe? Är du blind eller??”
”Ska det verkligen sitta så?” ”Ska den där duken verkligen ha ett veck?” Eller ”Har fan hat du satt kaklet gubbe? Är du blind eller??”
Och elen.. ”älskling det pirrar i golvet när jag duschar, gör om gör rätt”T Television_Set skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 906 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 906 inlägg
Jag arbetar inom IT-branschen. Jag kan avslöja att vi har regler som säger att endast certifierade IT-användare får använda en dator. Om du använder en dator utan att vara en certifierad IT-användare så bryter du mot reglerna. Som arbetandes inom juridiken vill du väl inte bryta mot reglerna, så undvik att använda en dator, tills dess att du är certifierad.E EtherMan skrev:
Framför allt finns en regel uppsatt av IT-branschen, helt okänd så klart, att all mjukvara måste installeras av en cerifierad installatör, det räcker inte att vara IT-tekniker. Jag tar 1495 i timmen och fixar in Angry Birds på fastpriset 4 timmar.Fairlane skrev:
Jag arbetar inom IT-branschen. Jag kan avslöja att vi har regler som säger att endast certifierade IT-användare får använda en dator. Om du använder en dator utan att vara en certifierad IT-användare så bryter du mot reglerna. Som arbetandes inom juridiken vill du väl inte bryta mot reglerna, så undvik att använda en dator, tills dess att du är certifierad.
Varför är certet för mjukvara billigare? Alla vet ju att en brickad telefon är mycket värre än en vattenskada, eller elbrand för den delentveksamt skrev:
Det är ju förstås ett lockpris som gäller obsolet mjukvara. Vill du installera något vettigt får du betala mer.T Television_Set skrev:
Framgår oerhört (o)tydligt om du tittar noga på min helt okända hemsida.
Jag är byråkrat, inte hantverks-fifflare. Jag tar ut mina kostnader för min enorma kunskap i MS Paint-trollande, inte för mailet att skicka tillbaka certifikatet.G Gabbe1 skrev:
Produkter som diskuteras: "Paint"
Arbetsbelysning The Painter Rapid
Perfekt vid målning
370 kr inkl moms
Läs mer
Allvetare
· Stockholm
· 1 841 inlägg
Tråkigt att tråden kapas och spårar ut med kvasidiskussioner om fackmässighet, vvs etc som får Trumps verklighetsuppfattning att förefalla sund.
TS snyggt jobbat!!!!!
Vill påstå att du har fått bättre kvalitet och fackmässighet (det heter ej fackmannamässigt
) iom du byggde själv än om fackmän gjorde det.
TS snyggt jobbat!!!!!
Vill påstå att du har fått bättre kvalitet och fackmässighet (det heter ej fackmannamässigt