Va kul att det är på gång nu..
Ja vi kommer gärna förbi och tittar lite så vi kan få lite inspiation att komma igång snart också:blushing:.
 
Finns det någon aktiv tråd för oss Svärtingebyggare, eller ska man försöka sig på att skaka liv i den här? :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.