Precis det jag börjat skissa på själv.
-En IP-kamera som tar bilder vid detekterad rörelse.
En bild på förövaren ökar ju bevisläget betydligt..

Jag anmäler mig.
Kvalifikationer, 10år som IT-konsult, 4år som informationssäkerhetskonsult, 5år som kravställare på informationssäkerhet, it-säkerhet, kameror, larm etc.

Hej! jag anmäler mig som testpilot för denna övervakningskamera.
Har länge funderat på att skaffa kamera till huset på landet då vi haft inbrott i grannarnas bostäder. det är dock en djungel av övervakningssystem men denna övervakningskamera verkar vara perfekt när man kan styra den via mobiltelefonen.

Jag har ett stort tekniskt kunnande och är bra på att formulera mig och på att skriva produktrecentioner och skulle därför jätte gärna vilja vara testpilot på denna kamera.

Med vänlig hälsning

Patrik Nilsson :D

Helt fantastiskt! Det här är precis det jag eftersökt!

Hade inbrott i mitt hus för två månader sen och antagligen var de kvar i huset när jah kom in på gården. Då larmbolagen ligger för långt bort för att kunna hinna ingripa innan de är borta - så har jag letat efter en sån här lösning där man får upp bild mm i sin iPhone och då kunna larma polis, be grannar hålla lite koll på avstånd mm.

Det vore riktigt "kul" att få testa denna!

så vilka är de lyckliga tre? :)

undrar samma sak...

Som vanligt är det jättesvårt att välja ut testare. Många av er verkar som klippt och skurna för att testa övervakningskameran. Men nu har jag gjort mitt val. Jag har valt ut thomasx, Bjurran och thewolf. Kontrollera att era profiler är fullständiga så skickar jag kamerorna på momangen.

ullberg
Per Eskilsson skrev:
Som vanligt är det jättesvårt att välja ut testare. Många av er verkar som klippt och skurna för att testa övervakningskameran. Men nu har jag gjort mitt val. Jag har valt ut thomasx, Bjurran och thewolf. Kontrollera att era profiler är fullständiga så skickar jag kamerorna på momangen.
Det tror jag blir en utmärkt trio!

/U

Det var roligt att höra :thumbup:

Min profil är up to date!

Ser fram emot kamerexperiment :)

Min stämmer sånär som på namnet som jag inte hittar något fält till ;-) skickar pm ...

Blir kul att följa deras test och se vad de kommer fram med för trevlig fakta

Per Eskilsson skrev:
Adress och telefonnummer i min profil ser ut att stämma. Ser fram emot detta =)

Kamerorna är nu ivägskickade. Föreslår att vi fortsätter skriva testrapporten längre ned i denna tråd så att så många som möjligt automatiskt får notifieringar. Jag länkar till detta inlägg i första inlägget.

Toppen :D

Paketet är hämtat nu ska vi packa upp och börja testa. Det tråkiga är att vi inte har något internet just nu, hämtade samtidigt ut ett paket med nytt modem. Tyvärr så tror jag inte att felet sitter där utan problemet sitter nog i att de slarvade när de bytte ut ett kopplingsskåp i kvarteret. Synd bara att supporten inte lyssnar på vad man säger :confused:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.