Y yuphin #1 Besserwisser · Stockholm · 1 080 inlägg 14 maj 2012 10:18 yuphin Besserwisser Stockholm 1 080 inlägg 14 maj 2012 10:18 #1 Jag får någon form av connection error när jag försöker använda byggahus appen till min android telefon. Vet ni om detta är ett allmänt problem just nu?
Jag får någon form av connection error när jag försöker använda byggahus appen till min android telefon. Vet ni om detta är ett allmänt problem just nu?
Per Eskilsson #2 Administrator · Skåne · 6 813 inlägg 14 maj 2012 11:27 Per Eskilsson Administrator Skåne 6 813 inlägg 14 maj 2012 11:27 #2 Vi har haft problem med vår app men nu funkar den igen. . Per Eskilsson skrev: På Android kanske du måste ta bort cachen för att få det att fungera. Gör så här: Visa hemskärmen ("skrivbordet") Klicka på Menu på telefonen. (Fysisk knapp, inget menyalternativ) Klicka på manage applications Klicka på fliken All Scrolla ner till Byggahus och klicka på Byggahus-appen Klicka på knappen "Clear data" Backa ut ur menyn Nu ska det fungera!
Vi har haft problem med vår app men nu funkar den igen. . Per Eskilsson skrev: På Android kanske du måste ta bort cachen för att få det att fungera. Gör så här: Visa hemskärmen ("skrivbordet") Klicka på Menu på telefonen. (Fysisk knapp, inget menyalternativ) Klicka på manage applications Klicka på fliken All Scrolla ner till Byggahus och klicka på Byggahus-appen Klicka på knappen "Clear data" Backa ut ur menyn Nu ska det fungera!