Hej!

Jag tänkte bygga en vedeldad bastu på mitt lanttälle. Jag har sneglat på byggsatserna från Polhus/Byggmax. Det verkar bra och dugliga produkter. Exempelvis den som heter Ville Ved.

Är det någon som har erfarenhet och tips när det gäller den här typen av bygge och kanske i synnerhet produkten från Polhus/Byggmax?

Jag tar även gärna emot tips på vad man bör tänka på i samband med bygget för att inte misslyckas med sitt bastuprojekt.

Tacksam för tankar i ämnet!

Mvh/Mattias

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.