Jag håller på och bygger ut pannrummet så jag får in en stor ack tank. Det tillkommer 2st nya väggar. Nu undrar jag hur jag ska fixa detta? På den sidan jag bygger ut kommer den befintliga väggen stå kvar. Måste jag ha gipsskiva på insidan? Jag tänkte köra med plast först, sedan isolering, asfaltboard och sist ytterpanel i så fall. Så måste jag ha gips på insidan? Det kommer ligga mer isolering runt tanken.
Jocke