Hej, Vi har ett hus på 1,5 plan, brutet tak. Vi funderar på att bygga ut ca 18 kvadrat markplan på ena sidan av huset och ca 10 kvadrat båda planen på andra sidan huset. Inget kök eller badrum i dessa delar. Vi har platta på mark.
Har ni ngt tips på seriös hantverkare eller hustillverkare som håller vad de lovar och som inte gett en massa negativa överraskningar?
Har ni ngn aning om vad dessa utbyggnader ungefär kan kosta?