jag ska göra en utbyggnad på 6 gånger 11.5 alltså ungefär 70+70 kvm i 2 våningar.
I våning 1 blir det ett stort vardagsrum, hall med trapp och ett sovrum.
våning 2 blir det ett stort sovrum och 2 små sovrum och ett badrum.
min fråga då är hur reglar man bjälklag till andra våningen, måste man ha limträ eller hur gör man? för man kan väl inte bara ha reglar det håller väl inte på 6 meter spännvidd? och lika hur man gör vid trapp hållet?
tack tack för alla svar
