Vi har ett minimalt badrum som skulle behöva byggas ut med ungefär 1,3 m2 för att få till en bra duschplats. Nuvarande badrum vilar på källargrund. Utbyggnaden skulle ske mellan entretrappa och an annan utbyggnad med plintgrund.
På den plats där vi vill bygga ut går idag rören till energibrunnen (bergvärme). Vi är med andra ord inte så sugna på att vare sig bygga över dessa eller börja gräva i området. Någon som ha erfarenhet av att bygga ut på balk som fästs i källargrund, eller som vill komma med allmänna råd?
