Hej,
Förra året lyckades jag få två trädgårdsbänkar som skulle kastas. Jag skulle tro att de har varit i offentlig miljö så de är rätt grova men jag älskar dem
Nu vill jag bygg ett stort bord som passar till bänkarna. Alltså med rätt tjocka plankor som skiva. Jag har tummen mitt i hand så funderar på om jag kan använda underreden från begagnad bord och sätta ihop? Eller vad har ni för tips? 
Tanken är att det ska bli som nedan. De avlånga sakerna är bänkarna. Den stora saken är bordet och de runda är stolar 😅
Förra året lyckades jag få två trädgårdsbänkar som skulle kastas. Jag skulle tro att de har varit i offentlig miljö så de är rätt grova men jag älskar dem
Tanken är att det ska bli som nedan. De avlånga sakerna är bänkarna. Den stora saken är bordet och de runda är stolar 😅
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Om det ska gå ute är det inte säkert ett underrede till ett innebord håller, men har du ett underrede till ett bord gjort för att stå ute funkar det säkert.Supermaggan skrev:
Hej,
Förra året lyckades jag få två trädgårdsbänkar som skulle kastas. Jag skulle tro att de har varit i offentlig miljö så de är rätt grova men jag älskar demNu vill jag bygg ett stort bord som passar till bänkarna. Alltså med rätt tjocka plankor som skiva. Jag har tummen mitt i hand så funderar på om jag kan använda underreden från begagnad bord och sätta ihop? Eller vad har ni för tips?
Klicka här för att svara