Tänkte bygga ett enkelt staket runt tomten. Det står sedan urminnes tider gamla sten- och betongstolpar kvar som är tänkt att ingå i nya staketet. Hur förankrar jag lättast två liggande reglar mellan varje stolp?
Finns inga hål utan de har haft nät på insidan med tråd runt varje stolpe tidigare.
Mvh Daniel