Vi har en pool på 8 * 4,4 meter som ligger ovan jord. Då vi är badkrukor och inte intresserade av att bada i kallt vatten har vi bestämt oss för att bygga över den så att vi får en terass. Min fråga är hur man lättast kan bygga över den så att den håller för ca 10 pers inkl utemöbler etc...

Det finns möjligheter att lägga reglarna på poolkanten som omgärdar hela poolen, poolkanten är ca 30 cm bred.
 
Snälla!!!! Skaffa en poolvärmepump till poolen istället. Den värmer både soliga o molniga dagar! Annars fungerar solfångare alldeles utmärkt. Då kan ni lätt bada i 30 gradigt vatten.
Har pool själv o värmer med solfångare o bergvärme.
 
kan bara hålla med om föregående talare, skaffa en värmare till poolen, kostar inte allt för mycket för att få 30 grader och bra bad temp hela sommaren, sen bygger du altanen brevid poolen och kan ha poolparty hela sommaren.
 
Milkshaken
märkligt att en del trånar så otroligt efter en pool,,, och en del vill bara ösa igen den...:O
jaja... Men som sagt poolvärme är grejen. jag har vanlig PEMslang på källarplåttaket, kopplat direkt på inkommande/utgående pump/Sandfilter.... En bra sommar ligger vi runt 27gr...
 
Hur mycket slang har du lagt ut? dim. på slangen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.