Det har varit jäkligt svårt att hitta en vettig tomt att bygga på i våra hemtrakter. Kommunen har tomter som är för små och ligger fel tycker vi.
Min undran är, kan man köpa en liten sommarstuga som man bygger om till permanentboende? Det är andra som gjort det på det tilltänkta området.
Vad ska man tänka på.