Vad heter släp modellen med 10tums däck, man kör skotern mellan däcken,
låg modell på släp ca 1.20x 2.5meter
galler botten tror jag de var.
 
Tyresö
men den jag mena nu är liten
120x 250 ungefär inga sidor på släpet men den har tipp och gallerbotten litet som fan är de
 
Tyresö
annars verka dom ganska bra men dom hade sidolemmar
 
joakim89 skrev:
men den jag mena nu är liten
120x 250 ungefär inga sidor på släpet men den har tipp och gallerbotten litet som fan är de
Jag tror jag vet vilket du menar, om jag inte minns fel tillverkades det i Arvidsjaur men jag har inte sett nån i trafik, eller hört nåt om dem. Vad som talar för en sån lösning är väl att den är jättebra inom sitt specialområde, men det är på bekostnad av alla former av mångsidighet. Ska du köra lite virke blir det bökigt, för om jag inte minns fel hade det en fast ramp som inte gick ta bort, och du har inget skydd mot väder och vind. Ett par kilometer regnvåt grusväg så har du sandimpregnerat virke som slöar alla former av verktyg, och slänger man på några cementsäckar så kan man ge sig tusan på att nån av dem går det hål i och läcker ut innan man är hemma. Köra hem den kapade veden är det nästan också bara att glömma.
 
ska använda endast till skoter, åkgräsklippare o atv
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.