Att komma fram till vad man verkligen skulle börja med att bygga om verkar svårare än jag trodde...

- Vad skall man göra åt köket - Annan planlösning? Ideer mottages?
- Vad göra med skåpet i vardagsrummet?
- Stora rummet som man måste gå igenom för att komma till lilla rummet passar bättre som sovrum.. Kamin etc i lilla rummet.. Funkar det inredningsmässigt ?
- Hur bör man inreda?


Titta gärna på bilderna och ge förslag ideer.
Om någon känner till bra heminredare/homestylist i Stockholm - skicka gärna meddelande!


Bilder på lägenheten samt ritningar finns på albumen nedan
Klicka på länkarna och klicka vidare bland bilderna.

http://picasaweb.google.se/jtfholm/20091225?authkey=Gv1sRgCKXQ5M6y2uDx0wE&feat=directlink

http://picasaweb.google.se/jtfholm/20091225I?authkey=Gv1sRgCL_mpNPenvKxEQ&feat=directlink

http://picasaweb.google.se/lh/photo...authkey=Gv1sRgCJecvvnD35O18AE&feat=directlink

http://picasaweb.google.se/jtfholm/Bilder?authkey=Gv1sRgCPTuu8jK4ZL5bA&feat=directlink
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.