Att komma fram till vad man verkligen skulle börja med att bygga om verkar svårare än jag trodde...
- Vad skall man göra åt köket - Annan planlösning? Ideer mottages?
- Vad göra med skåpet i vardagsrummet?
- Stora rummet som man måste gå igenom för att komma till lilla rummet passar bättre som sovrum.. Kamin etc i lilla rummet.. Funkar det inredningsmässigt ?
- Hur bör man inreda?
Titta gärna på bilderna och ge förslag ideer.
Om någon känner till bra heminredare/homestylist i Stockholm - skicka gärna meddelande!
Bilder på lägenheten samt ritningar finns på albumen nedan
Klicka på länkarna och klicka vidare bland bilderna.