8 777 läst ·
3 svar
9k läst
3 svar
Bygga med Huspartner
Hej!
Någon som byggt med Huspartner? Vad jag förstått tog de över ett konkursbo för något år sedan. Är en del av KEWAB (stora i Värmland åtminstone). Hittar dock väldigt lite information. Någon som tänkt eller har byggt med Huspartner?
MVH Daniel
Någon som byggt med Huspartner? Vad jag förstått tog de över ett konkursbo för något år sedan. Är en del av KEWAB (stora i Värmland åtminstone). Hittar dock väldigt lite information. Någon som tänkt eller har byggt med Huspartner?
MVH Daniel
Vi har delad entreprenad så snickrar själv inv, med andra ord går det bra men saktaNickey skrev:
Självklart dyker det upp frågor eller nått litet som man har åsikter om i ett såhär stort projekt men det har lösts jäkligt smidigt! Skulle jag bygga ett till omgående är det Huspartner som gäller igen tveklöst, det är min upplevelse iafall
Prismässigt för vad man får tyckte jag att det va ett bra pris. Men det är ett tag sedan jag satt med det så har svårt o säga så mycket mer, vi ville ha tjocka väggar, mycke isolering så huset blir billigt o värma, där tror jag Huspartner toppar ligan.
Klicka här för att svara