Hejsan jag och min sambo har fattat tycke för Finnlamellis Vuokko 157 och tänkte kolla om det är någon som har någon erfarenhet av denna husfirma? Har ni byggt med någon annan finsk husfirma så får ni gärna dela med er utav era erfarenheter.
Mvh
Wille