Hej på er!
Jag eftersöker program att planera ett litet förråd i…eller om någon har en passande ritning till mina önskningar?

Måtten jag tänkt är B: 1m D: 60cm H: 170cm i bakkant & 190cm i framkant (inte djupare än 60cm- platsbyggt & det är det som finns!)

Ska inte vara isolerat.

Tack för er hjälp! 😊

K Kane skrev:
Här borde du kunna hitta lite ideer, [länk]
Tack, ska kolla! 😊

Jag tror du behöver läsa ett par beskrivning, tex länk ovan. Byggmax har också bra steg för steg. Då får du en uppfattning om hur det byggs. Sen får du rita om det så det passar dina mått. Penna papper kommer man långt med men annars är det många som använder sketchup. Där kan man ju se att alla delarna går ihop så att säga.

Men tveka inte att börja skissa, ladda upp bilder här och fråga. Se också denna tråd som nyligen skapades https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-hade-ni-reglat.556597/

• Gilla
Linda Ö
  • Laddar…
O olofh skrev:
Jag tror du behöver läsa ett par beskrivning, tex länk ovan. Byggmax har också bra steg för steg. Då får du en uppfattning om hur det byggs. Sen får du rita om det så det passar dina mått. Penna papper kommer man långt med men annars är det många som använder sketchup. Där kan man ju se att alla delarna går ihop så att säga.

Men tveka inte att börja skissa, ladda upp bilder här och fråga. Se också denna tråd som nyligen skapades [länk]
Tack, ja- absolut! Har ju byggt en del…det är nog mer att se olika tips, idéer, tankar…letar & kollar…vore bekvämt att köpa något färdigt- men känns roligare & bättre att platsbygga…just där! 😊

Det är ju ett mycket litet förråd ni ska bygga så länken skjuter nog långt över ert behov, men kan ju vara till hjälp eller för någon som vill bygga ett större och dimensionering/material😉
Förråd

• Gilla
Linda Ö
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Det är ju ett mycket litet förråd ni ska bygga så länken skjuter nog långt över ert behov, men kan ju vara till hjälp eller för någon som vill bygga ett större och dimensionering/material😉
Förråd
Jadå, Tack…tips är alltid bra- allt går ju att räkna om…😊

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.