Ja behöver sätta ett innertak i ett rum med snetak. Ska ja dra reglar mellan snetaket och väggen och sen läkt på de ? Vad ska ja man ha för dimension? Spännvidden är bara 1,5 meter kan man kanske köra 45x45 ?
 
  • Ett rum med vitt innertak i snedtak nära vägg och fönster, en radiator nedanför och avskalad tapet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.