Vi har en betongveranda på 2x4 meter som vi tänkt bygga in så att vi slipper vår pyttelilla hall.
Vi har tänkt oss att riva upp golvet i hallen och lägga vattenburen golvvärme på hela ytan. Det är som sagt betonggolv på verandan så den måste ju isoleras. Men hur lite isolering kan man klara sig med utan att man eldar för kråkorna? Jag tänkera att mer än 10 cm höjdskillnad nog blir knepigt att hantera i längden?
Kan man sätta upp cellplast i taket under (ytterdel av källaren) för att bättra på det eller är det onödigt?
 
Ingen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.