Hej.
Förra året grävde jag delvis ner en ovanmarkpool och iår vill jag bygga trall runt den. Nu har jag kommit till en punkt där jag inte vet hur jag ska göra. Jag har plockat bort plastsargen för att minimera höjden på trallen och plus att jag vill såga en rund form när jag är klar. Min fråga är ! Ska man plocka bort fästena som höll plastsargen eller kan jag fästa dessa i reglarna som går jämte. Tacksam för alla tips på hur jag kan lösa detta.

• Träkonstruktion runt en delvis nedgrävd ovanmarkpool med borttagen plastsarg och synliga fästen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Delvis nedgrävd ovanmarkpool med borttagen plastsarg och träregel intill, plus fötter och markskydd.
    Skapa konto
  • Pågående bygge av trätrall runt en halvnedgrävd blå ovanmarkpool, med virke och verktyg synliga.
    Skapa konto
B Boniek skrev:
Hej.
Förra året grävde jag delvis ner en ovanmarkpool och iår vill jag bygga trall runt den. Nu har jag kommit till en punkt där jag inte vet hur jag ska göra. Jag har plockat bort plastsargen för att minimera höjden på trallen och plus att jag vill såga en rund form när jag är klar. Min fråga är ! Ska man plocka bort fästena som höll plastsargen eller kan jag fästa dessa i reglarna som går jämte. Tacksam för alla tips på hur jag kan lösa detta.
Hittade du en lösning?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.