1 455 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Bygga i träd
Hur får jag till en bra infästning för ett bygge i ett träd?
Finns väl program från både usa och Kanada där dom bygger hela fritidshus i träd, ofta bygger dom mellan 3-5st. Tror om man ska bygga stort krävs nog lite kunskap och udda lösningar. Sen måste man ha rejäla träd, sånt som verkligen är välmående.
Klicka här för att svara