Vi har visserligen inget side-by-side men vanlig kyl och frys som står lite fritt. Dvs det är mellanrum mellan bänkskåp och kylen/frysen. Ovanför är det oxå mellanrum och skåpen som sitter där är inte standard djupa för att vara över kyl/frys utan samma djup som övriga överskåp. På så sätt får oxå kyl/frys mer luft runt om vilket ska vara bra för livslängden jämnfört med att stänga in dem med täcksidor.
Tyvärr är bilden så där och kameran har sonen tagit med sig, moppemeck som ska fotas...