Hej allihopa!
Ny här

Vi vill i framtiden bygga ett hus med en extra lägenhet i huset, då svärmorn ska flytta med.
Vad finns det för alternativ? Hittar bara ett enda hus som man skulle kunna bygga, men det var gigantiskt.
Har någon här hus med inkluderad lägenhet?
Vi tänkte på Attefallshus också, men 30 m2 är väldigt litet.
Skulle vara tacksam för lite inspiration/erfarenheter...
//Mio