Benny_o_Lina skrev:
Vad man får o inte får och det hära med avstånd skiljer nog en hel del från kommun till kommun.

Micke_vb >>> Då har väl grannen inte heller bygglov på det han byggt? Den andra grannen får kanske slå en signal till kommunen om bygget står honom :)
Jo, han har bygglov för det...

C
Beppo skrev:
Ett alternativ är ju att skippa fönster på den sidan av garaget.

För 41000 blir det ju en del lysrör. Men jag förstår dig. Jag var inne på 4 fönster på sidan mot grannen men med dom priserna så skippade jag det. Det är skönt att få in naturligt ljus men inte till det priset.
Problemet är att jag inte får några fönster alls på garaget isåfall. Vad kan man få för priser på såna med trådar i?

Mikael_L
Sätt mindre fönster då.
Fönster under 1/2 kvm area (eller var det totalt max 1/2 kvm per vägg?) behöver väl inte vara brandklassade.

cheetah1 skrev:
Problemet är att jag inte får några fönster alls på garaget isåfall. Vad kan man få för priser på såna med trådar i?
Ljuset kommer uppifrån...sätt takfönster...för det är inga krav på brandklass då har jag jag för mig...eller har jag fel?För det ger bäst ljus och vet inte busarna om att man har takfönster så kan de inte spana in heller....sen har det ju en viss mysfaktor om man nu gillar att ha det i garaget...??:p

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.