Hej,
Nyfiken hur det gick för dig med det här projektet då jag tänkte ge mig på ett liknande.
Fick du till det?
Nyfiken hur det gick för dig med det här projektet då jag tänkte ge mig på ett liknande.
Fick du till det?
Nån har gjort så på vårt hus. Man ska komma ihåg att det blir en gammaldags kallt utrymme. På vintern fryser saker som står där (när det är RIKTIGT kallt, vi har bara en innerdörr mellan och utrymet ÄR isolerat, men fortfarande ingen värme där. På julen är det praktiskt att ställa saker som extra kylskåp. Det rymmer bra med kläder, men man vill inte gärna ha skor och jacka man använder varje dag, det blir så kallt när man ska iväg...
Vi har typ extrakläder, arbetskläder, sportkläder mm där.
Klicka här för att svara
