Önskar tips på billiga men bra tips inför att bygga nytt fritidshus!

Vi ska bygga en gäststuga på ca 45kvm som ska agera familjens sommarhus i några år innan vi har möjlighet att bygga det "stora" huset.

huset ska stå på en obebyggd tomt dit vatten, avlopp och el är dragen.

Vad har ni för tips? Material, smarta lösningar, uppvärmning etc?

glad för tips :)
 
Ska ni bygga själva rekommenderar jag Enkelstugan, vill ni ha färdigt CA-boden
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.