2 519 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Bygg hus i Thailand
Hej
Jag och min fru kommer att bygga en enplanvilla ute på landet i Thailand.
Någon som har förslag på lämplig utformning för en svensk som jag.
Jag och min fru kommer att bygga en enplanvilla ute på landet i Thailand.
Någon som har förslag på lämplig utformning för en svensk som jag.
Jag länkar platsen på goggel maps. https://www.google.com/maps/@13.3824622,102.1297653,1066m/data=!3m1!1e3Jonatan79 skrev:
Min frus familj bor där så vi tänkte att det skulle vara lämpligt att ha ett eget hus där.
Tack för tipset !
Kolla även upp svenska föreningar i Thailand om du inte gjort det. Där finns också hjälp att få. Det finns många historier om hur det kan gå fel för utlänningar att bygga och äga mark så var på din vakt.
Klicka här för att svara
