Bulltoftas utförsäljning startade idag, någon mer än jag som var där och härjade? :)
 
Nej, men jag vet att kön ringlade sig runt halva byggnaden och att det var flera timmars kö i kassorna. En kompis var en av de första på plats, och enligt honom var det inte mycket att ha i maskinväg. Godbitarna hade tydligen hamnat på Malmö Trä...

Gjorde du några 50%-fynd?
 
Stänger de? Första offret för Hornbach?
 
Bygga_Bo, jepp, utförligare rapport i morgon.

robsarve: jepp och jepp, dock inte bara för hornbach, alla andra också (bauhaus, krauta, beijer osv.)
 
Är inte Bulltofta bygg Gubbdagiset intill gamla IKEA?
 
Absolut!
 
Nimajneb skrev:
Är inte Bulltofta bygg Gubbdagiset intill gamla IKEA?
Det stämmer.
 
Att fördriva en dag i Svågertorp istf Bulltofta är väl ett riktigt lyft, Bauhaus, K-Rauta, Harald, Biltema.... inga problem om tanten vill springa på IKEA o Plantagen en hel dag..........:p

Tar det riktigt lång tid så tar man en sväng till Köpenhamn för ett par Tuborg as well.
 
Paul-Staffanstorp
Så där var någon som orkade och hade tid att lägga där idag...:eek:

Själv betalar jag hellre en liten slant mer och slipper kaoset och köerna...:o
 
Bodde 800 meter därifrån förut. Så det måste ha märkts på deras omsättning att jag flyttade :p.

Bauhaus var ju en sak, men när sen Hornbach öppnade 1 km bort så blev det nog tungt för dem.

Deras idé om att möta konkurrensen genom att bygga en ny, stor entré förstod jag aldrig...
 
Hittade denna bilden från utförsäljningen...

image-upload-11-746105.jpg
 
Jag var där i tisdags och köpte en Porsche!

En Siemens Porsche vattenkokare och på hyllkanten stod det 1690:- och när ja kom till kassan så kostade den 442,50:-.
Det får man väl vara nöjd med?

// Stefan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.