Hej,
vi byggde en innervägg (reglar, isolering, gipsskivor), men nu är det som en lodrät rand några cm in på väggen, gissningsvis där regeln slutar. Likadant på båda sidor. Liksom lite inbuktning närmast hörnen.
Hjälp!! Vad gjorde vi för fel??
vi byggde en innervägg (reglar, isolering, gipsskivor), men nu är det som en lodrät rand några cm in på väggen, gissningsvis där regeln slutar. Likadant på båda sidor. Liksom lite inbuktning närmast hörnen.
Hjälp!! Vad gjorde vi för fel??
Bästa svaret
Klicka här för att svara
