Hej,
Har tittat lite på en duschkabin på Buildor.se, någon som handlat därifrån? Bra eller dåligt?
Duschkabinen i fråga är en Duschy Idre, tror ni att det är något att ha?
//Andreas

KalleKe
Jag har handlat därifrån, kom blixtsnabbt inga problem. Jag handlade en toastol den levererades från onninen vill jag minnas som är en grossist för VVS osv

BigR
Ja dom skickar grejerna i orginalemballage oavsett om tillverkaren packat det för palltransport eller fristående paket.

Jag har handlat från Buildor två gånger. Först en duschkabin som kom trasig. Efter osannolika sex månader återbetalade dom kabinen och hade då skickat fel delar en gång och skickat rätt del två gånger som båda gångerna kom fram trasiga. Det här var inte postgångens fel, utan hel enkelt obefintligt skydd i emballaget.jag fick däremot inte tillbaks pengar för blandare och modellspecifik vikdörr...suck. Måånga mail kostade det mig dessutom.

I somras slog jag till på en kommod och tvättställ från Buildor. Såg ok ut men eftersom det tunga handfatet låg i möbeln vid transporten hade det knäckt skåpet från insidan. Här blev det fullagning med lim, tvingar och 6 vinkeljärn. Fick tillbaks 30% på priset.

Utlovad leveranstid stämmer inte heller, 2-3 dagar gällde deras tid till utlämning framkom det när jag undrade var beställningen hamnat.

En gång är ingen gång. Två gånger är en gonggong.

• Gilla
KalleKe
  • Laddar…
Den ser väl ut att kunna gå i många bitar om den skickas med dåligt embalage.

Är det ett fabrikat du känner till?

Jag skulle inte köpa en kabin med skjutdörrar utan att ha en möjlighet att känna på den i en butik eller utställning. Sämre fabrikat har skjutdörrar som glider väldigt dåligt.

Lite såna saker jag undrar över... nej inget märke jag känner till! Mer om någon annan vet?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.