Det verkar bugga i att att direktlänka till inlägg i "Vad har ni gjort med era hus idag" tråden, man hamnar alltid på första inlägget oavsett vilket man länkar till?
Det där såg ju inte helt rätt ut. Skrivit upp det på listan över saker att fixa. Kan som vanligt inte lova någon tidsram, men någon gång efter allt kaos med mobilskinnet är fixat kanske vi hinner kolla på det.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.