J j-o75 #1 Medlem · JKPG · 1 832 inlägg 8 okt 2017 21:41 j-o75 Medlem JKPG 1 832 inlägg 8 okt 2017 21:41 #1 Vet någon hur det funkar om en person bundit sitt elavtal på något år och sedan säljer huset, bryts avtalet då? Den nya ägaren vill ha ett annat.
Vet någon hur det funkar om en person bundit sitt elavtal på något år och sedan säljer huset, bryts avtalet då? Den nya ägaren vill ha ett annat.
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 661 inlägg 8 okt 2017 21:50 useless Lök. Gävleborg 43 661 inlägg 8 okt 2017 21:50 #2 Vad står det i avtalet?
L Liteavvarje #3 Bannad · 6 736 inlägg 8 okt 2017 21:59 Liteavvarje Bannad 6 736 inlägg 8 okt 2017 21:59 #3 NY ägare nytt avtal läs här el.se/artiklar/flytta
J j-o75 #4 Medlem · JKPG · 1 832 inlägg 8 okt 2017 22:17 j-o75 Medlem JKPG 1 832 inlägg 8 okt 2017 22:17 #4 useless skrev: Vad står det i avtalet? Ingen aning.
J j-o75 #5 Medlem · JKPG · 1 832 inlägg 8 okt 2017 22:19 j-o75 Medlem JKPG 1 832 inlägg 8 okt 2017 22:19 #5 L Liteavvarje skrev: NY ägare nytt avtal läs här el.se/artiklar/flytta Vad bra! Det låter ju mest logiskt men man vet ju aldrig.
L Liteavvarje skrev: NY ägare nytt avtal läs här el.se/artiklar/flytta Vad bra! Det låter ju mest logiskt men man vet ju aldrig.
M Maledictus #6 Medlem · 1 434 inlägg 9 okt 2017 08:27 Maledictus Medlem 1 434 inlägg 9 okt 2017 08:27 #6 Vid utflytt så sägs avtalet alltid upp och ingen extrakostnad för det drabbar kunden.