Vet någon hur det funkar om en person bundit sitt elavtal på något år och sedan säljer huset, bryts avtalet då? Den nya ägaren vill ha ett annat.
 
Vad står det i avtalet?
 
L
NY ägare nytt avtal läs här
el.se/artiklar/flytta
 
useless useless skrev:
Vad står det i avtalet?
Ingen aning.
 
L Liteavvarje skrev:
NY ägare nytt avtal läs här
el.se/artiklar/flytta
Vad bra! Det låter ju mest logiskt men man vet ju aldrig.
 
Vid utflytt så sägs avtalet alltid upp och ingen extrakostnad för det drabbar kunden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.