I fritidshuset har vi en grävd brunn i källaren. Den funkar men den ger inte så mycket vatten. Kan man fixa den (gräva djupare) eller är det lika bra att satsa på en borrad brunn direkt?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.