Har en fråga om mitt avlopp
Först sitter en enkammarbrunn (gammal, typ 50- 60 tal) 22m senare en trekammarbrunn från 74- ungefär, därefter en relativt nybyggd infiltration ca:5 år gammal som kommunen krävde. Finns det någon anledning till att behålla min första enkammarbrunn eller kan jag bara koppla förbi den och möjligen sätta en spolbrunn där bara?
Hur går man praktiskt tillväga med tillstånd osv?